reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Mináriková

Lucia Mináriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojím cieľom je stať sa novinárkou a pracovať v médiách. Dúfam, že si tento sen raz splním. Verím, že aj tento blog mi k tomu dopomôže. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Iba zlý deň?

Lucia Mináriková

Iba zlý deň?

Je deň ako každý iný. No napriek tomu mám pocit, že sa akosi odlišuje od tých ostatných. Z každej strany sa na nás rútia negatívne správy. Nie je to však spôsobené dňom, ale nami ľuďmi.

  • 6. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 1
Nehoda nie je náhoda 2

Lucia Mináriková

Nehoda nie je náhoda 2

V mojom predchádzajúcom článku som už zľahka načrtla tému Dopravné nehody. V tomto, by som sa jej chcela venovať hlbšie a uviesť niekoľko faktov, ktoré sú podľa mňa zarážajúce.

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 6
Nehoda nie je náhoda

Lucia Mináriková

Nehoda nie je náhoda

Je takmer nemožné nevšimnúť si, aké množstvo dopravných nehôd sa stalo na slovenských cestách v posledných dňoch. Áno, nehody vždy boli a som si istá, že vždy aj budú, ale ich počet za posledný mesiac rapídne vzrástol. Toto množstvo je enormné.

  • 21. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 854x
  • 3
Druh zábavy?

Lucia Mináriková

Druh zábavy?

Problematika, ktorá je v dnešnej dobe, myslím si, že dosť aktuálna je časté požívanie alkoholu pri osobách mladších ako je 18 rokov.

  • 12. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 970x
  • 13
Túžim

Lucia Mináriková

Túžim

Túžim zacítiť Tvoju vôňu prekrásnu, túžim držať sa s tebou za ruku. Ruku, ktorá je nežná, plná nehy, ale bez problémov by dokázala i zabiť.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 0
reklama
Bojím sa...

Lucia Mináriková

Bojím sa...

Bojím sa chvíle, keď povieš mi zbohom. Slovo, ktoré označuje večnosť, ale i nenávratnosť...

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 500x
  • 0
Si

Lucia Mináriková

Si

Si denné svetlo, ktoré robí mi deň krajším. Si dňom i nocou- život mi robia milším.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 442x
  • 0
Láska

Lucia Mináriková

Láska

Čo je to láska? Tak jednoduchá otázka, no pritom zložitá zároveň. Ľudia sa ňou zaoberajú mnoho rokov. Láska. Láska je cit. Cit ľudí k ľuďom .Na svete je mnoho druhov lásky. Je však aj mnoho spôsobov, ako lásku prejavovať.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 457x
  • 0
Osud?

Lucia Mináriková

Osud?

Nepríjemný zvuk budíka i dnes prebudil Saru do nového dňa. Otvorila oči, Markovi venovala nežný božtek, ťažkopádne vstala a vybrala sa k oknu. Vo vzduchu už bolo cítiť začínajúcu jeseň. Sara milovala toto ročné obdobie. Pripadalo jej veľmi pokojné no i nespútané. Táto kombinácia ju vždy fascinovala. Donekonečna by sa vedela prechádzať po lese zaliatom jeseňou. Sledovať stromy ako menia svoje farby, nechať sa unášať jesenným vánkom, cítiť voľnosť ako vtáky na oblohe, áno, to všetko milovala na jeseni.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 484x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu