reklama

Iba zlý deň?

Je deň ako každý iný. No napriek tomu mám pocit, že sa akosi odlišuje od tých ostatných. Z každej strany sa na nás rútia negatívne správy. Nie je to však spôsobené dňom, ale nami ľuďmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Nepretržite sa dozvedáme o znásilneniach, krádežiach, týraniach zvierat, o mladých ľuďoch opitých na mol, vraždách, o tehotenstvách neplnoletých dievčat. Všetky tieto činy sú spôsobené nevedomosťou, či hlúposťou alebo zlomyseľnosťou, ktorá je zakorenená hlboko v ľuďoch. Na tomto svete nie som až tak dlho, ale i za tú krátku dobu som stihla spozorovať, že dnešná uponáhľaná doba sa veľmi odrazila na ľudskom správaní.

 Ľudia k sebe nie sú takí ako predtým. Dnes je všetko len o peniazoch a o moci. Nie raz som sa stretla s nespravodlivosťou spôsobenou týmito faktormi. I keď, samozrejme svet nepatrí len takýmto ľuďom. Sú tu aj tí, ktorí na sebe tvrdo pracujú, idú za svojím cieľom a nakoniec v tejto džungli menom svet prežijú a sú úspešní. No čo tí, ktorí sú leniví a pracovať, je im proti srsti? Tí si na to, aby prežili musia niečo „uloviť“ teda ukradnúť. A to za každú cenu. I za tú najväčšiu, za cenu ľudského života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Do ľudskej populácie sa žiaľ zaraďujú aj ľudia, ktorí utrpenie druhých spôsobujú zámerne, a dokonca ich s radosťou pozorujú. Z takýchto ľudí behá mráz po chrbte určite mnohým z nás.

 A čo dnešná mládež? Podľa mňa je veľmi neuvedomelá, chce sa čo viac podobať „dospelákom“ no práve to ju robí detinskou. Mladí začínajú skoro sexuálne žiť, a ak nie sú o všetkých rizikách dostatočne informovaní skončia s pohlavnou chorobou, či na materskej. Preto sú centrá pre mamičky čoraz viac preplnené neplnoletými mamami. 

 Možno sa vám zdá paradoxné, že dnešný svet prirovnávam k džungli a ľudí v ňom k zvieratám, ale verte mi, zvieratá sa takto nesprávajú...

Lucia Mináriková

Lucia Mináriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojím cieľom je stať sa novinárkou a pracovať v médiách. Dúfam, že si tento sen raz splním. Verím, že aj tento blog mi k tomu dopomôže. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu