reklama

Si

Si denné svetlo, ktoré robí mi deň krajším. Si dňom i nocou- život mi robia milším.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Si moje slnko,
čo lúčmi zahrieva ma.
Si mojou láskou,
verím, že miluješ ma.

Si hviezda,
ktorá noc čo noc na nebi mi zažiari.
Si moje srdce,
to ocitá sa v plameni.

Si mojou túžbou,
neustále v mysli ťa mám.
Si nádejou-
už len tú na svete mám.

Si osoba, môjmu srdcu najbližšia,
jednoducho – žijem len pre teba!

Lucia Mináriková

Lucia Mináriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojím cieľom je stať sa novinárkou a pracovať v médiách. Dúfam, že si tento sen raz splním. Verím, že aj tento blog mi k tomu dopomôže. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu